Savjetovanje u ugostiteljstvu i trgovini

Recesija i tegobe poslovanja u hrvatskim uvjetima te približavanje Europskoj uniji pred ugostitelje i trgovce stavljaju mnoge izazove. Gostiju i kupaca je manje i manje troše, odlasci u restorane su se prorijedili, izgleda da je ostao samo običaj ispijanja kave. S druge strane, svjedoci smo otvaranja novih restorana i dućana koji svoje mjesto pod suncem pokušavaju osvojiti prepoznatljivim imidžem i jedinstvenom ponudom.

Bavite li se ugostiteljstvom ili trgovinom, ili razmišljate o otvaranju kvartovskog kafića, ekskluzivnog restorana ili tek kioska, pomoći ćemo Vam svojim savjetima.

Procjena stanja

  • Kako vas doživljavaju gosti? Vjerojatno ste toliko upleteni u svakodnevan posao da ne stignete razmišljati o tome kakav dojam ostavlja Vaš objekt. Da bismo Vam dali savjet što treba popraviti i unaprijediti, stavit ćemo se u poziciju gosta i ocijeniti eventualne nepravilnosti i naznačiti sve ono što bi gosta moglo zasmetati.
  • Kako izgleda Vaš objekt? Procjenit ćemo izgled i funkcionalnost i opremljenost, sukladno zakonskim odredbama ali i funkcionalnosti i estetici. Utvrdit ćemo što se može ispraviti i nadopuniti ili što bi se trebalo potpuno promijeniti i preurediti.
  • Što nudite gostu? Analizirat ćemo vašu ponudu, te predložiti izmjene i dopune, u skladu sa svjetskim iskustvima i trendovima koje ćemo prilagoditi Vašem objektu i njegovoj lokaciji.
  • Kakvo vam je osoblje? Procjenit ćemo kvalitetu rada vaših djelatnika te ćemo Vam predložiti kako da njihove potencijale maksimalno iskoristite kroz reorganizaciju, edukaciju ili dodatno zapošljavanje.
  • Kako zarađujete a kako gubite novac? Pregledat ćemo vaše dosadašnje financijsko poslovanje i pomoći Vam da u budućnosti ostvarite uštedu, odnosno povećanje prihoda.
  • Jeste li prepoznatljivi? Imate li brend? Želite li biti uspješniji od konkurencije, morate biti drugačiji. Vaša posebnost dat će vam prednost pred konkurentima a gosti će se vezati uz Vaš brend.

Put prema cilju

  • Kamo želite stići? Objasnite nam svoje probleme, potrebe i ciljeve koje želite postići.
  • Kako postići ciljeve? Nakon što smo proučili strukturu gostiju ili kupaca, predložit ćemo Vam kako da se repozicionirate u cilju da privučete vama vrijedan segment. Usporedit ćemo vaše poslovanje s konkurencijom i otkriti Vam zašto su oni bolji te kako da im se približite. Ta temelju vaše nove pozicije, potrebno je odrediti prodajnu vrijednost vaših usluga.
  • Izgledate li dobro? Želite li se natjecati s konkurencijom, važan je izgled, od pročelja, do namještaja, opreme i vizualnog identiteta. To ne znači da trebate uložiti mnogo u preuređenje. Cilj je biti prepoznatljiv i jedinstven.
  • Vrijeme je za promjene! Pomoći ćemo Vam u odabiru i obuci osoblja, opremanju i preuređenju te kreiranju jelovnika i normativa.

Napravili smo promjene, što sada?

  • Neka svi saznaju za vas Vaš ugostiteljski objekt ili trgovina mora potencijalnim gostima postati pravi proizvod na pravom mjestu, u pravo vrijeme i uz pravu cijenu a to se postiže promocijom, promidžbom i PR akrivnostima.
  • Počnimo s radom! Nakon internog probnog dana i “uštimavanja”, vrijeme je za veliko otvorenje. Postignuto treba redovito ocjenjivati i vršiti korekcije.