Internetsko oglašavanje i optimizacija za tražilice

Oglašavanje na Googleu ili Facebooku?

Internetsko oglašavanje pokazalo se najisplativijim. Za njega vam ne treba veliki budžet (i dva eura dnevno je dovoljno za početak) a, za razliku od drugih medija, rezultati se lako mjere. Internet je medij koji tolerira greške. Ako kampanja ne pokazuje dobre rezultate, lako ju je promijeniti. Istovremeno se može testirati više kreativnih rješenja bez enormnih troškova.

Najčešće se internetsko oglašavanje radi putem Google AdWords i Facebook Ads, a koji će se site odabrati ovisi o ciljanoj skupini:

98% svih pretraga

  • Gotovo svi domaći korisnici koriste Google*. U SAD-u je taj udio tek 67%.
    *prema statistikama siteova koje hostamo
  • Prikazivanje oglasa vezano je uz ključnu riječ unesenu u tražilici - veći izgledi da se privuče zainteresirani korisnik
  • Korisnici Googlea ne moraju imati profil na nekoj od društvenih mreža, pa se cilja i starija publika

750 milijuna korisnika

  • U Hrvatskoj Facebook ima oko 1,5 milijun korisnika, što je oko 64% svih korisnika interneta
  • Oglasi se prikazuju ovisno o zemlji, jeziku, spolu, starosti ili interesima korisnika
  • Oglasi se mogu nadopuniti Facebook aplikacijama, nagradnim igrama, profilima i sl.

Cijena internetskog oglašavanja specifična je za svaku kampanju, ovisno o dnevnom budžetu, cijeni klika i broju različitih kreativnih rješenja.

Zašto sadržaj treba prilagoditi internetskim tražilicama?

Znate li razliku između “search bara” i “address bara”? “Search bar” bi vas trebao odvesti na Google i prikazati rezultate pretraživanja. U “address bar” biste trebali upisati URL stranice na koju želite otići. Međutim, sve je više korisnika koji ne razlikuju te dvije trake. Koristite li internetski preglednik Google Chrome, nećete ni naći dvije kućice, već samo jednu.

Danas korisnici više ne pamte internetske adrese (URL) stranica, već očekuju da ih Google sam odvede. Međutim, često ne dobijete očekivani rezultat, ili je tražena stranica na petoj, desetoj ili stotoj stranici. Razlog leži u SEO (Search Engine Optimization), optimizaciji za internetske tražilice.

Naime, kolikogod Google bio pametan, rezultati pretraživanja bazirani su na ključnim riječima i meta tagovima koji bi se morali nalaziti na svakoj stranici. Ako su oni nečitljivi ili loše napisani, Google će stranicu smjestiti niže u rezultatima.

Usluga SEO uključena je u sve naše Web pakete a moguće ju je naručiti i za web stranice koje nismo mi dizajnirali.