Logo

Lowenbrau logo

Löwenbrau nije mijenjao osnovni oblik svog loga još od nevjerojatne 1383. godine!

Vaši klijenti prepoznat će Vaš brend po logu – simbolu i tipografiji koji ga prestavljaju.

Logo je trajna vrijednost vaše tvrtke. Ako je dobro dizajniran, izdržat će i dvadesetak godina do prvog redizajna. Pretvaranje kompleksne ideje u njenu vizualnu bit zahtijeva vještinu, maštu, intuiciju, tehničku izvrsnost i iskustvo i mnogo, mnogo istraživanja. Ogromna je odgovornost dizajnirati nešto što će biti reproducirano stotine tisuća, ako ne i milijune puta tijekom dvadeset godina.

Ako se radi o redizajnu, dizajner mora pažljivo istražiti vrijednost postojećeg simbola i njegovo značenja za tvrtku. Ponekad ga samo treba nacrtati u novom, suvremenijem, stilu.

Boja je važan element loga. Brend koji posjeduje neku boju prepoznatljiv je i bez ikakve druge oznake. Sjetite se samo Ferrarija ili Milke.

Cijena Uključuje
1500 kn + PDV Dva idejna i jedno finalno rješenje. Priprema vektorskih i rasterskih inačica logotipa za primjenu u tisku (CMYK) i elektronskim medijima (RGB) te jednobojnih i inačica u boji.

Primjer: Logotip Udruge za autizam Zagreb

Udruga za autizam – Zagreb privatna je humanitarna udruga roditelja odraslih osoba s autizmom. Volonterskim radom i donacijama pokrenula je projekt “Kuća za kućnu sreću” u kojem je jedna stara školska zgrada u Mostarima kod Vrbovca prenamijenjena u dom za osobe s autizmom.

Stari logo bio je izrađen u kućnoj radinosti. Smatrali smo da je previše apstraktan te da ne prenosti dobro viziju i vrijednosti Udruge, pa smo dizajnirali novi.

kuća

Prva je asocijacija na djelatnost udruge. Kuća simbolizira dom, toplinu i sigurnost.

srce

Predstavlja roditeljsku ljubav i ljubav osoblja doma. Srce je i čest motiv u seoskoj arhitekturi toga kraja.

puzzle

Puzzle predstavlja zagonetku i kompleksnost autizma. Podsjeća i na čovjeka raširenih ruku.

boje

Željeli smo kreirati logo koji će privući pažnju. Žarke boje nametnule su se same. One označavaju različitost osoba i obitelji koje su suočene s ovim stanjem. Žarke boje izraz su nade da će se podizanjem svjesnosti o važnosti ranog otkrivanja autizma i ranoj intervenciji kako bi osobe s autizmom dobile pravo na puniji, kompletniji život.

Logo