Izgradnja jakog brenda

Znate li da svakoga dana vidite 3000 marketinških poruka, od četkice za zube, poštanskog sandučića punog reklama, pozdravne poruke na svom mobitelu ili računalu, odjeće, šalice i kave u njoj? Sve se u konačnici svodi na kupovinu i prodaju, bez obzira radi li se o šamponu, računovodstvenim uslugama ili dobrotvornoj ustanovi.

Investirajte u kreiranje identiteta brenda da biste:

primjer brendiranja

  • olakšali kupcu da kupi Vaš proizvod
  • olakšali prodavaču da proda Vaš proizvod
  • povećali vrijednost svog brenda
  • povećali prepoznatljivost proizvoda i svjesnost o njemu te osigurali vjernost kupaca

Sve kompanije imaju isti cilj – vlasnicima povećati vrijednost vlasničkih udjela. Brend ili reputacija kompanije njen je najvredniji resurs.

Identitet brenda mora biti:

  • smion, pamtljiv i prikladan
  • lako prepoznatljiv
  • postojani odraz imidža kompanije
  • trajna vrijednost

Za razliku od oglašavanja, koje svake godine pokreće novu reklamnu kampanju, identitet brenda mora potrajati. Brendovi se kreiraju i grade kroz vrijeme i predstavljaju trajnu investiciju.

Vizija i pozicija

Stvaranje identiteta brenda vrlo je rijetko demokratski proces. Brend treba viziju, a viziju kreira snažno vodstvo. Najbolji brendovi zasnivaju se na velikoj ideji, strateškoj poziciji, sustavu vrijednosti, glasu što se izdvaja iz mnoštva. Dobar brend nosi značenje, za kupca, zaposlenike i vlasnike.

Brend treba biti jasno pozicioniran kako bi prodavao na tržištu koje se stalno mijenja.

Pozicioniranje brenda prepreke pretvara u prilike, a u praksi odnosi se na četiri elementa:

A

Cijene

B

Proizvodi

C

Promocija

D

Distribucija

Nova energija u poslovanju

Mislite da vam treba pomoć jer situacija na tržištu sve više šteti Vašem poslovanju?
Mi smo tu da Vas savjetujemo i pomognemo. Svjesni smo da nove okolnosti zahtijevaju promjenu načina razmišljanja. Stoga se prilagođavamo.
U suradnji s Vama, uvodimo inovativna rješenja koja transformiraju Vašu tvrtku. Krenut ćemo u procjenu trenutačne situacije, reći ćete nam svoje želje i ciljeve, a mi ćemo izraditi rješenja po Vašoj mjeri.
Naša profesionalnost uključuje i iskrenost - ne samo zato što bez nje prava (nekad i bolna) rješenja nisu moguća, već i zato što smo uvjereni da je ona nužna za dugoročnu suradnju kojoj težimo.

Donos

d.o.o. za djelatnosti informacijskog društva, savjetovanje i turistička agencija
 
Poslovnica: Fijanova 9, Zagreb
Sjedište: Antuna Mihanovića 3, Čakovec
 
Žiro račun: 2340009-1110479104 PBZ
IBAN: HR71 2340 0091 1104 7910 4
SWIFT CODE: PBZGHR2X
Trgovački sud Varaždin
Tt-00/191-2 (MBS) 07004493
Temeljni kapital: 20.000,00 kn
Uprava: Alen Čalopek

Kontakt

Vaše ime

Email Please leave this field empty.

Poruka

captcha

Mobitel: 091/444-0786
E-mail:info@donos.hr